Betaalmogelijkheden

Producten van Plan-Point kun je direct online bestellen via de Plan-Point website. We geven je hier graag uitleg over de betaalmogelijkheden. Betalen van je bestelling in de webshop kan op de onderstaande manieren. Direct nadat je betaling is ontvangen, wordt je bestelling verder verwerkt. Vaak heb je hierdoor je bestelling de volgende dag al in huis! Een bank/giro-overschrijving via internetbankieren komt vaak dezelfde dag bij ons binnen, soms een volgende werkdag. De andere betaalmethoden worden direct uitgevoerd.

Er zijn maar liefst zeven mogelijkheden om je bestelling te betalen:

planpoint-ideal1. iDeal
Je wordt na het plaatsen van de bestelling doorgestuurd naar de betaalpagina. Hier kies je je eigen bank om vervolgens direct, op de beveiligde pagina van je eigen bank, de betaling te voltooien.


2. Bank-overschrijving
betalen-overschrijvingJe kunt de betaling via Internetbankieren, een overschrijvingsformulier of storting bij een bank betalen aan rekening NL59 ABNA 0465 3393 44 t.n.v. Spooren te Veldhoven (BIC-code: ABNANL2A). Het is belangrijk dat je daarbij het ordernummer vermeld dat je na het plaatsen van de bestelling te zien krijgt, en die je tevens per per email ontvangt.


3. Creditcards: Visa, Mastercard en Maestro
planpoint-visaplanpoint-mastercardCreditcardbetalingen worden door Multisafepay voor ons verwerkt. Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgeleid naar de betaalpagina.


4. Bankcontact- MisterCash
planpoint-mistercashOnline betaalmethode voor klanten met een Belgische bankrekening. Na het plaatsen van de bestelling wordt je doorgeleid naar de betaalpagina.


betalen met telefoon5. Telefoon (extra kosten)
Na het plaatsen van je bestelling komt er een telefoonnummer in beeld. Het bellen naar dit telefoonnummer kost € 1,00 per minuut (plus de kosten voor de telefoonmaatschappij). Zodra je naar het telefoonnummer belt houdt de computer bij hoe lang de verbinding open moet blijven om je bestelling te betalen. Zodra de betaling voltooid is wordt de verbinding automatisch verbroken. Je kunt met deze betaalmethode maximaal 80 euro betalen.


6. Contant geld vooraf per post opsturen
contant betalenVerwerking: bij afhalen bestelling of na ontvangst per post

Kies deze betaalmethode:

  • Als je de bestelling wilt afhalen in Veldhoven en dan contant wilt betalen. Neem voor een afhaal-afspraak contact op na het plaatsen van je bestelling.
  • Als je de betaling contant in een envelop per post wilt opsturen.


Instructies: vouw het geld in een papier waarop naam en adres en bij voorkeur het ordernummer zijn geschreven. Stuur bij voorkeur alleen biljetten. Voor het teveel betaalde bedrag wordt geen wisselgeld gestuurd. Indien toch muntgeld wordt gestuurd, plak dit met plakband vast op het papier. Stuur het geheel in een gesloten en voldoende gefrankeerde envelop naar Plan-Point, Dorpstraat 144, 5504HM, Veldhoven (Nederland).

Let op: het per post versturen van contant geld is voor eigen risico, totdat de betaling door ons is ontvangen.


achteraf betalen7. Achteraf, binnen 14 dagen
Kies voor achteraf betalen als je een mail met betaallink wilt ontvangen, waarmee je de bestelling na ontvangst binnen 14 dagen betaalt met overschrijving of iDeal. Dit is mogelijk bij bestellingen van € 5,00 tot € 100,00. Onze vordering wordt direct overgedragen aan BILLINK. 

Binnen een aantal uren na het plaatsen van je bestelling ontvang je van BILLINK een mail met een betaallink. Zorg dat je tijdig betaalt om hoge extra kosten te voorkomen. Indien niet tijdig wordt betaald aan BILLINK brengen zij extra kosten in rekening en wordt uiteindelijk een incassotraject gestart. Dit gaat buiten ons bedrijf en buiten onze invloed om.

Let op: BILLINK bepaalt of wij je bestelling met betaling achteraf mogen leveren. Je ziet direct na het plaatsen van de bestelling of de bestelling is geaccepteerd, of dat je een andere betaalmethode moet kiezen.


Online betaling mislukt of dubbele bestelling?

Mislukt een online betaling maar heb je wel een bevestiging ontvangen? Geen probleem, als je een nieuwe bestelling plaatst dan vervalt de eerdere bestelling.
Als een online betaling mislukt, kun je:

  • De betaling doen via Bankoverschrijving (zie info hierboven)
  • Een nieuwe bestelling plaatsen (eerdere bestelling vervalt)
  • De mailbevestiging beantwoorden en om een betaallink vragen.