Meest gestelde vragen

Op deze pagina vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice. Heb je na het lezen hiervan toch nog vragen? Stel je vraag via het contactformulier, we horen het graag!

Wanneer zijn de nieuwe Homeplanner en de Organizing Agenda verkrijgbaar?

Medio augustus kun je de Organizing Agenda en de Homeplanner online bestellen in onze webwinkel.

Waar kun je de Homeplanner en agenda in de winkel kopen?

Ze zijn te koop in Nederland en België in de boekhandel, vanaf september t/m januari. O.a. bij Bruna in Nederland en Standaard Boekhandel in België. Helaas hebben wij geen inzicht in de actuele voorraad van onze producten in de winkels. Daarom adviseren wij je contact op te nemen met de winkel bij je in de buurt.

Wat zijn precies de afmetingen?

De Homeplanner A4 formaat (29,7 cm x 21 cm) handig voor aan de muur.
De Organizing agenda A5 (formaat 14x 21 cm) past makkelijk in je tas.

Heeft De Organizing agenda vakken om de namen van familieleden in te schrijven, zoals bij een familieagenda?

De Organizing agenda heeft geen vakken om de namen van gezinsleden in te vullen. De Homeplanner wel. De weekplanning is per dag onderverdeeld in ochtend, middag, avond en een blanco deel. De dagdelen zijn te vervangen in namen van je gezin/huisgenoten. Per dag heeft iedereen dan z'n eigen vakje.

Wij hebben acht (pleeg) kinderen en wij als ouders willen ook op de kalender, past dat allemaal?

Per persoon kan ieder 2 regels per week gebruiken, het zijn er in totaal 20. Dan kunnen de namen op de plaats van ochtend, middag en avond ingevuld worden.

Ik wil graag via jullie site bestellen maar wel de vrijheid hebben om hem terug te sturen als ie niet voldoet aan "onze eisen". Is dat mogelijk?

De bestelling kan binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Neem dan eerst contact met ons op via het contactformulier

Waarom zou ik geen bevestigingsmail ontvangen?

• Als je gebruik maakt van een ander e-mailadres dan die van jouw eigen provider zoals "Hotmail, gmail, yahoo" of soortgelijke (gratis) adressen. Deze zien soms de bevestigingsmail als Spam, waardoor je de bevestiging in het ergste geval nooit onder ogen krijgt.
• Spamfilters van je eigen provider kunnen ook dermate "scherp" staan ingesteld dat je bevestiging als Spam wordt gekenmerkt.
• Misschien heb je jouw e-mailadres niet goed ingevuld. Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zorgen ervoor dat je alsnog je bevestigingsmail ontvangt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Als de betaling voor je bestelling op werkdagen vóór 17.30 uur bij ons binnen is, wordt meestal de bestelling dezelfde dag verzonden. In de meeste gevallen wordt het dan de volgende werkdag bezorgd. We verzenden bestellingen via PostNL (nieuwe naam van TNT Post) en we zijn dus afhankelijk van de snelheid die zij leveren.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor de verzending van bestellingen naar het buitenland maakt Plan-Point gebruik van PostNL. Informatie over de verzendkosten vind je op deze pagina.

Mijn vraag staat er niet bij?

Stel je vraag via het contactformulier, we horen het graag!