Garantie

Wij staan in voor onze producten en betrachten de grootst mogelijke zorgvuldigheid om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag. Stuur een mailtje naar info@plan-point.nl en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen!

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plan-point.nl, waarna wij ons uiterste best zullen doen e.e.a. naar tevredenheid op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.