Op deze pagina vindt je een overzicht van de meest gestelde vragen aan de klantenservice. Heb je na het lezen hiervan toch nog een vraag? Stel je vraag dan via het contactformulier, we horen het graag!
Wanneer zijn de nieuwe Homeplanner en de Organizing agenda verkrijgbaar?
Medio augustus kun je de Organizing Agenda en de Homeplanner online bestellen in onze webwinkel of bij Bol.com.
Waar kun je de Homeplanner en agenda in de winkel kopen?
Ze zijn te koop in Nederland en België in de boekhandel, vanaf september t/m januari. O.a. bij Bruna in Nederland en Standaard Boekhandel in België. Helaas hebben wij geen inzicht in de actuele voorraad van onze producten in de winkels. Daarom adviseren wij je contact op te nemen met de winkel bij je in de buurt.
Wat zijn precies de afmetingen?
De Homeplanner A4 formaat (29,7 cm x 21 cm), handig voor aan de muur!
De Organizing agenda A5 (formaat 14x 21 cm) past makkelijk in je tas!
Heeft de organizing agenda vakken om de namen van familieleden in te schrijven, zoals bij een familieagenda?
De Organizing agenda heeft geen vakken om de namen van gezinsleden in te vullen. De Homeplanner wel. De weekplanning is per dag onderverdeeld in ochtend, middag, avond en een blanco deel. De dagdelen zijn te vervangen in namen van je gezin/huisgenoten. Per dag heeft iedereen dan z’n eigen vakje.
Wij hebben acht (pleeg) kinderen en wij als ouders willen ook op de kalender, past dat allemaal?
Per persoon kan ieder 2 regels per week gebruiken, het zijn er in totaal 20. Dan kunnen de namen op de plaats van ochtend, middag en avond ingevuld worden.
Ik wil graag via jullie site bestellen maar wel de vrijheid hebben om hem terug te sturen als ie niet voldoet aan ‘onze wensen’. Is dat mogelijk?
De bestelling kan binnen 14 dagen retour gestuurd worden. Neem dan a.u.b. eerst even contact met ons op via het contactformulier.
Waarom ontvang ik geen bevestigingsmail?
- Als je gebruik maakt van een ander e-mailadres dan die van jouw eigen provider, zoals Hotmail, gmail, yahoo of soortgelijke (gratis) adressen bijvoorbeeld, dan zien deze de bevestigingsmail soms als Spam, waardoor je de bevestiging in het ergste geval nooit onder ogen krijgt.
- Spamfilters van je eigen provider kunnen ook dermate ‘scherp’ staan ingesteld dat je bevestiging als Spam wordt gekenmerkt.
- Misschien heb je jouw e-mailadres niet goed ingevuld.
- Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zorgen ervoor dat je alsnog je bevestigingsmail ontvangt.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Als de betaling voor je bestelling voor 16.30 uur bij ons binnen is, wordt de bestelling dezelfde werkdag verzonden. In de meeste gevallen wordt het dan de volgende werkdag bezorgd. We verzenden bestellingen via PostNL (nieuwe naam van TNT Post) en we zijn dus afhankelijk van de snelheid die zij leveren.
Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
Voor de verzending van bestellingen naar het buitenland maakt Plan-Point gebruik van PostNL. Informatie over de verzendkosten vind je op deze pagina: https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-post-en-postzegels/
Waarom ontvang ik geen Plan-Point nieuwsbrieven?
De reden hiervan kan zijn als je gebruik maakt van een ander e-mailadres dan die van jouw eigen provider, zoals Hotmail, gmail, yahoo of soortgelijke (gratis) adressen bijvoorbeeld, dan zien deze de nieuwsbrief soms als Spam, waardoor je de nieuwsbrief in het ergste geval nooit onder ogen krijgt.
Spamfilters van je eigen provider kunnen ook dermate ‘scherp’ staan ingesteld dat je nieuwsbrief als Spam wordt gekenmerkt.
Als een e-mailbericht van plan-point elke keer ten onrechte als spam wordt gezien, kun je dit op de volgende manier voorkomen:
Gmail: Voeg het e-mailadres van Plan-Point toe aan de lijst met contactpersonen.
- Haal het bericht uit de spambox door op het knopje ‘Geen spam’ te klikken.
- Ga naar de ‘Inbox’.
- Klik op het pijltje naast “Beantwoorden” (“Reply”).
- Klik op “Afzender toevoegen aan lijst met contactpersonen” (“Add sender to contact list”).
Hotmail (Outlook)
Open een e-mail bericht van Plan-Point.
- Klik markeren als veilig, bovenaan het bericht.
E-mailadres toevoegen aan de contactpersonen:
- Klik op de knop Contactpersonen.
- Klik op de knop Nieuw.
- Vul een Plan-Point in het veld naam.
- Vul vervolgens het e-mailadres van Plan-Point in.
Microsoft Outlook 2010 bevat een filter voor ongewenste e-mail die ervoor zorgt dat bepaalde e-mailberichten worden doorgestuurd naar de map ongewenste e-mail. Je kunt in de ‘Lijst met veilige afzenders’ het Plan-Point e-mailadres toevoegen:
- Ga naar het bericht in de spambox.
- Klik erop met de rechter muisknop.
- Kies ‘Ongewenste e-mail -> Plan-Point nooit blokkeren.
Waarom komen Plan-Point nieuwsbrieven bij je e-mail binnen onder de tab Reclame?
Om te voorkomen dat je de nieuwsbrief en andere communicatie van Plan-Point over het hoofd ziet, kun je de nieuwsbrief of een andere e-mail eenvoudig verslepen van de tab Reclame naar de tab Primair (jouw persoonlijke inbox).
- Open je mail account en ga naar de tab Reclame
- Klik met je linker muisknop op de betreffende e-mail en houd de knop ingedrukt. Sleep de e-mail naar de tab Primair en laat dan de knop los.
- Aan de bovenkant verschijnt een pop-up dat de betreffende e-mail is verplaatst naar tab Primair. En de vraag of deze actie ook uitgevoerd moet worden voor toekomstige e-mails van deze afzender. Kies ja!
Op deze manier mis je nooit meer de e-mails van Plan-Point.
Mijn vraag staat er niet bij?
Stel je vraag via het contactformulier, we horen het graag!